Share Button

1.liga – Labe 25 – Veletov

4.kolo   3.- 4.10.

Poslední kolo I.ligy se konalo na Labi ve Veletově. Vesnička leží na hlavní silnici mezi Kolínem a Týncem nad Labem. Již dva týdny před konáním závodu bylo v úseku tratě možno vidět každý den někoho trénovat. V tomto úseku řeka moc neteče a šíře je kolem 50 – 60 metrů. Dorazili jsme s Petrem Kabátem již ve čtvrtek a jako jediný se k večeru přidal Pavel Sičák z Browningu.

Ostatní najížděli již od brzkého pátečního rána a v poledne byla  trať již dosti zaplněna. Ryby nejlépe brali na horním forhontu a jak se předpokládalo, tak prostřední část byla jen o drobné rybě a ten kdo měl štěstí chytil náhodného bonusového cejna. Trénovalo se až do pozdního odpoledne.

Páteční večer se připravovalo krmení a živá, a protože nedorazilo občerstvení, spousta lidí se přesunula do motorestu ve vesnici. Bohužel (nebo „buhu dík“) pro většinu z nich byla zavírací doba již ve 22hodin a obsluha byla nekompromisní. V sobotu ráno jsme měli krmení také již předmíchané, takže jsme se vypravili po kávičce na losování. Všichni byli v očekávání protože to je závod, který rozhodne o šesti týmech, kteří definitivně sestoupí do druhé ligy a naopak, kdo se stane mistrem pro rok 2015. Naše průběžné páté místo v tabulce nám dávalo při slušném zachytání dobrou šanci ještě na zlepšení.

Jak se po tréningu předpokládalo, tak se i samotném závodě chytalo. Horní sektor F chytal a potom to šlo s váhami rychle dolu. My jsme byli zřejmě až dost pře-motivováni. Snad i proto se nám moc nedařilo. Druhý den to byl také souboj spíše s časem. Bylo jasné, že jsme nezvolili dobrou kombinaci krmení, protože ty výsledky byly u celého týmu pod průměrné. Ryba celkově moc nenajížděla do krmení a na záběry se dlouho čekalo. Ve druhém závodě jsem dokonce zachraňoval poslední dvě hodiny tím, že jsem úplně vyřadil krmení. Naštěstí jsem s sebou měl ošetřenou a připravenou hlínu, a tak jsem zachránil alespoň třetí místo v sektoru.

V letošním roce bojovalo v I.lize celkem 20 týmů a náš tým MS Range obsadil konečné 8.místo. Na to, že jsme byli v této sezóně jako nový tým v I.lize a pro mě premiéra v této soutěži, tak je to velmi pěkné umístění. Titul si po konečném „souboji“ odvezl tým Maver feeder team CZ, druzí pro rok 2015 Matrix Fishing feeder team MO ČRS Uničov a na bronzové příčce se umístnil Daiwa feeder team. V jednotlivcích si zasloužil první místo Hrabal Vladimír, stříbrný Velebný Pavel a bronz bral  Srb Roman.

Náš tým děkuje firmě MS Range za podporu v celé sezóně roku 2015 a věříme, že nám naše spolupráce vydrží nadále i v následujících obdobích.